سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی وب حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی وب سایت مدرن برای شرکت ها وظیفه بیان تصویر شرکت شما را در تصاویر و نوشتن به گونه ای که متناسب با گروه هدف و به نقطه است، بر عهده می گیرد. رنگ ها، فونت ها و سایر عناصر منسجم برای ایجاد یک تصویر کلی فردی پیاده سازی شده اند. طراحی مجذوب، مجذوب، متقاعد می کند - همچنین با خطوط واضح . امروزه، طراحان وب حرفه ای، استراتژیست های بازاریابی با تجربه ای هستند که درک کاملی از آنچه در پشت صحنه یک وب سایت می گذرد، دارند. این شامل دانش فنی و روانشناسی رسانه ای می شود. طراحی حرفه ای وب از طریق تعامل خلاقیت و دانش فنی، تجربه بازدید منحصر به فردی را برای کاربر ایجاد می کند. هدف ایجاد طرح‌های عالی است که به‌طور پایدار کلیک‌ها، بازدیدکنندگان و فروش بیشتری ایجاد کند.

چرا طراحی وب حرفه ای اینقدر مهم است؟

استخدام یک طراح وب حرفه ای ممکن است در ابتدا برای بسیاری از افراد بیش از حد به نظر برسد. اما در واقعیت، طراحی یک وب سایت می تواند این روزها باعث ایجاد یا شکستن یک برند شود. در اینجا برخی از مهمترین دلایل وجود دارد:

اولین تاثیر

آیا به عشق در نگاه اول اعتقاد داری؟ خوب، حداقل در مورد وب سایت ها مشابه است. یک تبلیغ ممکن است توجه را به خود جلب کند، اما تنها چند ثانیه تصمیم می‌گیرد که آیا یک مشتری احتمالی واقعاً در صفحه بماند یا خیر. هرچه کاربر در سایت شما احساس راحتی بیشتری داشته باشد، احتمال بازگشت شما و توصیه شما به دیگران بیشتر است.

فردیت

در حال حاضر سیستم های ماژولار بی شماری در بازار وجود دارد که می توان از آنها برای ساخت یک وب سایت تنها با چند کلیک و بدون دانش قبلی استفاده کرد. این ممکن است یک گزینه عالی برای یک وب سایت خصوصی باشد زیرا سرگرمی اغلب حتی هزینه ای ندارد. اما ساخت یک وب سایت تجاری با طراحی آماده که قبلاً توسط هزاران نفر دیگر استفاده شده است؟

بگذارید اینطور بیان کنیم: وب سایت شرکت شما را منعکس می کند. هرچه حرفه ای تر به نظر برسد، مشتریان بالقوه به مهارت های شرکت شما اعتماد بیشتری دارند.

یک وب سایت باید بیشتر از ظاهر زیبا انجام دهد. اگر مشتری اصولاً علاقه مند باشد اما نتواند راه خود را در سایت پیدا کند، به سرعت در رقابت ناپدید می شود. طراحی حرفه ای وب تضمین می کند که کاربر می تواند به سرعت تمام اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کند.این امر زمان صرف شده در وب سایت و شانس مشتری شدن بازدیدکنندگان را افزایش می دهد.

سئو

برای اینکه یک وب سایت توسط گروه هدف مربوطه پیدا شود، بهینه سازی موتور جستجو (SEO = بهینه سازی موتور جستجو) ضروری است. مطالعات بارها نشان می دهد که تنها ده نتیجه اول جستجوی گوگل مربوط به کاربران اینترنت است. یک طراح وب خوب، با همکاری با کپی رایترهای با تجربه، نه تنها می تواند محتوا را با عبارات جستجوی فعلی مطابقت دهد، بلکه آن را از نظر فنی به گونه ای آماده کند که هیچ چیز مانع از هدف اصلی ده نفر برتر نشود. بهینه سازی های منظم خدمات را کامل می کند.

بهینه سازی موبایل

ایجاد یک وب سایت ساده برای استفاده در دسکتاپ اساساً علم موشکی نیست. اما نکته اصلی این است: اکثر کاربران در حال حرکت با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت خود جستجو می کنند. طراحی حرفه ای وب این نیاز را به طور کامل پوشش می دهد: همه وب سایت ها به طور یکسان برای استفاده از تلفن همراه طراحی شده اند. این بدان معنی است که نه تنها طراحی حتی در گوشی های هوشمند کوچک ثابت به نظر می رسد، بلکه از جمله موارد دیگر، درخواست ها از نظر زمان بارگذاری به سرعت پردازش می شوند.در مورد طراحی وب سایت شرکتی حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد. ما بارها و بارها در زندگی کاری روزمره خود تجربه می کنیم که اجرای بی رحمانه دست کم گرفته می شود. اغلب ممکن است یک صفحه در نگاه اول برای افراد عادی بهینه به نظر برسد. اما شیطان کوچک گاهی اوقات در جزئیات است و این سوال که چرا ترافیک وب سایت وجود ندارد باید شما را وادار کند که بنشینید و توجه کنید.اما اشتباهات اتفاق می افتد و بد نیست. آنها را می توان با کمک حرفه ای اتو کرد. بسیاری از مشتریان پس از آن که طراحان وب حرفه ای ما به آنها در مورد بهینه سازی های احتمالی پس از تجزیه و تحلیل اولیه توصیه می کنند، یک اثر AHA واقعی را تجربه می کنند.

10 نکته زیر را برای یک پروژه طراحی وب موفق به شما ارائه دهیم:

1. از فلش و اسلایدر خودداری کنید.

چیزی که حدود 25 سال پیش رایج بود، امروز تابو است. کاربران به دلیل اینکه در درجه اول غیرحرفه ای به نظر می رسند از آنها معذب می شوند. اگر محصولی را می فروشید که نیاز به توضیح دارد، یک انیمیشن کوتاه یا یک تصویر قهرمان با CTA می تواند منطقی باشد.

2. ما با نقطه یک ادامه می دهیم:

یکی دیگر از ممنوعیت ها پخش خودکار صدا است. نرخ پرش در اینجا بسیار بالا است. اگر می‌خواهید صدا اضافه کنید، به کاربر اجازه دهید تصمیم بگیرد که آن را فعال کند یا خیر.

3. علاوه بر تطابق خوب با طراحی شرکت و در صورت امکان، لوگوی موجود شرکت، جنبه های روانشناختی رنگ بازاریابی نیز باید در انتخاب رنگ گنجانده شود. رنگ هایی وجود دارند که مغز ما آنها را با احساسات خاصی مرتبط می کند. به عنوان مثال، رنگ آبی نشان دهنده قابلیت اطمینان است که آن را به انتخاب شماره یک بیمه تبدیل می کند.

4. فونت خود را آگاهانه انتخاب کنید.

خواندن آن باید آسان باشد و برای مخاطب هدف شما کار کند. شعار این است: کمتر، بیشتر.

5. یک وب سایت زیبا اما بدون بازدید کننده؟ در بیشتر موارد، سایت به سادگی سئو نشده است. اما این تنها راهی است که کاربران اینترنت و گوگل می توانند آن را پیدا کنند.

6. طراحی وب ریسپانسیو کلمه کد ساعت است.

این روش نحوه بهینه سازی وب سایت را برای استفاده در دستگاه های تلفن همراه توضیح می دهد. از سال 2016، ایندکس اول موبایل نیز یک معیار مهم برای گوگل بوده است.

7. ناوبری بهینه وب سایت یکی از نکات کلیدی طراحی وب سایت حرفه ای است.

نام آیتم های منوبدون تردید و به عملکرد جستجو در یک سایت بزرگ توجه کنید. در زیر یا در کنار لوگو مکان مناسبی برای منوی اصلی است، در حالی که دسته ها و پیشنهادات بهتر است در نوار کناری قرار گیرند.

8. وب سایت شما باید از نظر فنی بهینه شده باشد تا یک چیز بالاتر از همه باشد:

سریع. زمان بارگذاری طولانی یک معیار حذف است. مهم‌ترین نقطه اندازه‌گیری، همچنین برای Google، FCP (= First Contentful Paint) است، که نقطه‌ای از زمان است که در آن اولین محتوا به وضوح ساخته می‌شود.

9. در طراحی یک وب سایت،  CTA (=Call to Action) مهم است.

اینها نه تنها کارکرد تشویق مشتریان به اقدام را بر عهده دارند. بلکه به کاربر این احساس را می‌دهید که در هر زمانی برای پاسخ دادن به سوالات در دسترس هستید. جدای از آن، شما را از نظر قانونی ایمن می کند و همچنین یکی دیگر از معیارهای رتبه بندی گوگل است.

طراحی وب حرفه ای نه تنها زیباست، بلکه به این سوال نیز رسیدگی می کند که آیا وب سایت می تواند توسط گروه هدف شما پیدا شود و در دراز مدت برای آنها جذاب باشد. یک وب سایت باید هم کاربردی و هم از نظر فنی سالم باشد. فقط یک طراح وب حرفه ای می تواند این ترکیب را به شما پیشنهاد دهد. چتر قرمز یکی از شرکت های موفق در زمینه طراحی سایت در اصفهان است .چتر قرمز با بهترین مشاوره مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت خدمات طراحی سایت شمارا انجام میدهد.